Bronnen - De organisatie
Op deze pagina kunt u doorklikken naar de gebruikte bronnen voor stap 0

Koffiemomentjes
In mijn eerste weken bij YoungCapital heb ik verschillende koffiemomentjes en korte gesprekjes gehad met collega’s. Deze informele gesprekken hielpen mij om de organisatie beter te leren kennen en meer te begrijpen van ieders rol. De informatie uit deze momenten heb ik meegenomen als achtergrond bij het schrijven van mijn onderzoek.

Brand Key Model
Voor het Brand Key Model heb ik gebruikgemaakt van interne documenten van YoungCapital. Deze gaven mij inzicht in de merkidentiteit, positionering en kernwaarden van het merk. De informatie uit deze bronnen heb ik verwerkt om het merk beter te begrijpen en als basis te gebruiken voor mijn analyse.

Brand Guide
Voor de Brand Guide heb ik informatie gehaald uit de interne drive van YoungCapital. Hierin staan richtlijnen over de merkstijl, tone of voice, kleuren, typografie en het gebruik van het logo. Deze documenten gaven mij een duidelijk beeld van hoe YoungCapital zich als merk wil laten zien, en vormen een belangrijke basis voor mijn onderzoek.

Doelstellingen, doelgroep en boodschap
De informatie over de doelstellingen, doelgroepen en merkboodschap van zowel YoungCapital als YoungCapital NEXT heb ik verzameld via interne documenten en gesprekken met collega’s. Deze bronnen gaven mij een duidelijk beeld van waar beide merken voor staan, wie ze willen bereiken en wat ze willen uitstralen. Ik heb deze input gebruikt om mijn analyses en keuzes in het onderzoek te onderbouwen.
Maak jouw eigen website met JouwWeb