Brand Guide
YoungCapital heeft een sterke branding die heilig is. De visuele identiteit en merkstijl van YoungCapital zijn vastgelegd in hun eigen brand guide (1.1 YoungCapital, 2024).
YoungCapital heeft een sterke branding die heilig is. De visuele identiteit en merkstijl van YoungCapital zijn vastgelegd in hun eigen brand guide (1.1 YoungCapital, 2024).
Brand Formula:
YoungCapital is… Young. En dan niet per se in de zin van hoe oud iedereen is, maar meer hoe iedereen denkt en doet. Het is een way of life waarbij je ontdekt en tegengas geeft tegen de oudere generatie. Elke dag is een nieuwe challenge die je tackelt met een grote energie terwijl je no-nonsense blijft, maar vooral keeping it real.
Brand philosophy:
Young is the future: Dat zal niet veranderen. De jongeren zorgen voor de verandering en innovatie in de wereld. YoungCapital helpt de jongeren daarbij door als springplank te dienen, terwijl we hen helpen en begeleiden door hun werk
Brand style:
BOLD, LOUD AND CLEAR
Logo:
Het logo is heilig. Het logo wordt op 1 manier gebruikt behalve als het zorgt voor een conflict. Als je in de diepere lagen van de funnel komt mogen ook de secundaire logo’s gebruikt worden.
Primair logo:

Secundaire logo's



Tagline:
WORK:
Colors:
De kleuren van YoungCapital zijn outspoken, in your face, confident and energetic. Er worden specifieke types oranje, donker grijs en off-white gebruikt:



Usage:
Bij YoungCapital worden de kleuren specifiek gebruikt door alleen duo tonen te gebruiken.
Typografie:
Bij YoungCapital wordt de WORK SANS-font gebruikt
Tone of Voice:
YoungCapital gebruikt een heel herkenbare Tone of voice. Deze past bij de identiteit van YoungCapital. Deze is namelijk Youthful en no-nonsense. Zoals u misschien al heeft kunnen lezen is het ook veel Engels.




Maak jouw eigen website met JouwWeb