Brand Key Model:
Voor de Brand Guide en het Brand Key Model zal ik de belangrijkste punten opnemen van de interne drive. De identiteit van YoungCapital is visueel uitgewerkt in hun eigen Brand Key-model (YoungCapital, 2024).
Root strength:
De oprichters van YoungCapital zochten in 2000 een baan naast hun studie, maar konden geen site vinden met bijbanen. Daarom begonnen ze een vacature site voor studenten. Klanten kwamen echter al snel met de vraag; kunnen jullie ook uitzenden? Deze vraag hebben ze ingevuld op een nieuwe manier. Namelijk door online heel belangrijk te maken.
Competetive Environment:
Arbeidsmarktbemiddeling in Nederland
Target:
DMU’s bij de (Potentieel) inlenende organisaties: HR Managers en mkb-ondernemers. En het midden management en afdelingsleiders die beïnvloeden
Insight:
Organisaties moeten zich steeds wendbaarder organiseren; o.a. in omvang en typ mensen. Bestaande uitzendbureaus hebben moeite hierop in te spelen. Een waterhoofd aan procedures en bureaucratie speelt hun parten. Daarnaast profileren mensen zich steeds meer en meer online
Benefits:
Een greep uit de feedback
“Mijn probleem wordt snel echt opgelost”
“Krijg verrassend goede mensen “WOW”
“Word je blij van, krijg je energie van”
“Ik ben toekomstproof”
Values, beliefs & personality:
Dare to be different
Professioneel meedenkend
Enthousiast en jong
Ambitieus
Ondernemend
Energierijk
Lef
No-nonsense
Reasons to believe:
Meest actieve kandidaten
99% van de klanten verlengd contract
Winnen awards ogv HR, ICT en innovatie
Snelst groeiend uitzendbureau in Nederland
Discriminator:
Onafhankelijk en gerund door oprichters (met hulp van een CEO nu)
Ondernemende jonge mensen
Instroom is online georganiseerd
Essence:
The next generation in uitzenden (Zo kan het ook)

Maak jouw eigen website met JouwWeb