Touchpoints analyseren
Uit een gesprek met Eva over de touchpoints van YoungCapital blijkt dat de talentmanagers momenteel zelf verantwoordelijk zijn voor het contact met kandidaten (Roodakker, 2025). Ze zijn hierdoor wat uit balans. Zo zijn er voor de nieuwe kandidaten genoeg touchpoints maar dat het voor de kandidaten die er al langer zijn nog veel te weinig is. Hierdoor kan je eigenlijk direct concluderen dat dit voor mijn challenge het grootste pijnpunt is en hier kan ik redelijk diep verder door gaan
Er was vorig jaar een plan door meerdere webinars etc te regelen maar die is door een gebrek aan opkomst niet doorgegaan.
Er blijkt hieruit duidelijk dat er een wens is naar evenementen maar dat er een slechte invulling was waardoor er nu al helemaal geen invulling meer is. Eva gaf aan dat het probleem al langer loopt en dat tot nu toe nog niks aangeslagen heeft.
Wel heeft Eva aangegeven dat er binnenkort een focusgroep is waar enkele vragen gesteld zullen worden. Door mijn stageterugkomdag kan ik hier niet bij zijn maar stuurt Eva mij wel de resultaten die ik kan gebruiken voor latere stappen.
Vanwege de beperkte tijd voor ons gesprek zal ik in latere stappen verdiepend onderzoek gaan doen

Maak jouw eigen website met JouwWeb