Logboek - Week 6
Maandag 24 maart:
Vandaag ben ik begonnen met mijn afnemersanalyse. Ik was hier een tijdje mee bezig voordat ik me realiseerde dat ik niet helemaal goed had begrepen wat er precies van me werd verwacht. Helaas bleek dat al het werk voor niets was, dus dat was even frustrerend.
Verder heb ik vandaag nog een aantal meetings gehad, maar die waren vrij standaard en niet bijzonder opvallend. Een beetje een dag waarop niet alles helemaal soepel liep, maar ook dat hoort erbij.
Dinsdag 25 maart:
Dinsdag had ik mijn minorvoorlichting, waardoor ik maar een halve dag kon werken. In de tijd die ik had, heb ik de MarCom-inbox volledig afgehandeld, want die was behoorlijk vol. Verder waren er weinig bijzonderheden vandaag.
Woensdag 26 maart:
Woensdag had ik een volle dag. Ik begon met het opzetten van de bedrijfstakanalyse, maar ik wist niet goed waar ik daarvoor moest zoeken. Deze stap van de ABCD-formule vind ik namelijk het lastigst om goed in te vullen.
Daarna namen we een TikTok op met Cor, en deze moet gewoon wel viraal gaan. Ik heb zelden zo hard gelachen tijdens het werk. Na de opnames hebben we de boel opgeruimd en lekker geluncht.
In de middag stond alles in het teken van meetings. Eerst een brainstormsessie met het social team over Koningsdag. Daar kan ik nu nog niet te veel over vertellen, maar het wordt sowieso iets gaafs. Daarna heb ik contact gehad met mijn buddy om een aantal dingen door te nemen. Voor ik het wist, was het alweer half 6.
Op naar huis, wat zou het leuk zijn als het ov een keer meewerkt
Donderdag 27 maart:
Vandaag begon met de Win2Spin live challenge. Daarna ben ik gestart met het initiëren van een nieuwe aanvraag, omdat iemand een foutaanvraag kreeg. Dat kostte echt veel tijd en was behoorlijk frustrerend om uit te zoeken.
Tussendoor hadden we nog een bespreking over de Suftrip merch. We hebben wat keuzes gemaakt en ik ben gaan uitzoeken hoeveel we precies nodig hebben en waar we de merch kunnen bestellen.
Daarna ging ik weer verder met het aanvragen initieren. Echt een rotklus, want het bleek veel ingewikkelder en tijdrovender dan ik had verwacht. Niet de meest efficiënte dag, maar wel weer wat dingen van de to-do lijst afgestreept.
Vrijdag 28 maart:
Geen goede dag vandaag. Ik begon ziek te worden en dat merkte ik meteen aan mijn concentratie en hoofdpijn. Ondanks dat heb ik de aanvraag afgerond, ingevuld en opgestuurd voor een check.
Daarna heb ik nog wat aanvragen ingepland, maar al snel liep ik tegen een probleem aan. Nu Maaike weg is, staat Sietske haar agenda veel te vol. De aanvragen worden steeds doorgeschoven, wat zorgt voor frustratie bij de interne klanten.
Ik heb het probleem aangekaart, want dit is niet hoe het moet gaan. We gaan volgende week kijken naar mogelijke oplossingen om dit beter te organiseren. Hopelijk voel ik me dan ook weer wat beter.
Maak jouw eigen website met JouwWeb