Logboek - Week 7

Maandag 31 maart:

Beter voelde ik me niet. Ik ben thuis gebleven en heb mijn meetings bijgewoond maar verder heb ik geslapen. We starten met een bedrijfsbrede update over Vortex. Hier stapt YoungCapital op over in Juni. Dit wordt de nieuwe interne pagina voor YoungCapital. Omdat dit in Juni start heb ik hier maar 2 weekjes mee te maken maar toch handig om mee te maken. Daarna hadden we de LinkedIn meetings maar die viel in de soep door een probleem bij Google Sheets. Na de lunch hadden Daphne en ik een korte check-in. Heb ik toch wat mailtjes verzonden. De brainstorm met Shanna over straatinterviews voor de socials heb ik gevraagd om te verschuiven zodat ik kon slapen omdat ik me niet goed voelde. 



Dinsdag 1 april:

De extra slaap van gisteren heeft me goed gedaan. De hoofdpijn was zo goed als weg, alleen had ik nog last van een verstopte neus en keelpijn.

Vandaag heb ik de MarCom-inbox helemaal kunnen legen. Daarna had ik een meeting over de PTBC waarin we de taken hebben verdeeld.

In de middag volgde ik online minorvoorlichtingen die ik moest bijwonen. Al met al een productieve dag, ondanks dat ik nog niet helemaal fit ben.

 

Woensdag 2 april:

Vandaag ben ik weer naar kantoor gegaan. Nog niet 100% fit, maar ik heb wel doorgezet.

De dag stond vooral in het teken van de merch voor de surftrip. Ik heb snel een briefing opgesteld en deze naar meerdere bedrijven gestuurd om offertes op te vragen. Daarna ben ik begonnen aan een designprojectje voor de surftrip, maar dat blijkt wat ingewikkelder te zijn dan ik had verwacht.

Na de designsessie heb ik ook een begin gemaakt met mijn onderdelen voor Proud to be Connected (PTBC) om die uit te zetten. Vervolgens weer verder met het volgen van minorvoorlichtingen.

 

Donderdag 3 april:

Vandaag gestart met een gesprek met Wendy over de minorvoorlichtingen, omdat ik nu toch wel merk dat ik door alle voorlichtingen minder uren kan maken. We hebben besproken hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Vrij snel daarna had ik mijn bespreking met Daphne. Ik moest een aantal vragen stellen vanwege problemen met de bezetting. Om dit verder uit te zoeken, ben ik daarna naar systeembeheer gegaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Later op de dag heeft Shanna me iets nieuws uitgelegd voor het dashboard, wat weer wat extra inzichten geeft.

Als afsluiting hebben we het MarCom-hok uitgeruimd voordat ik weer door moest naar dingen voor de minor

 

Vrijdag 4 april + weekend:

Vrijdag, de rustige dag op kantoor, wat altijd ideaal is om flink wat meters te maken.

Ik begon de dag met het opzetten van een interviewschema om meer inzicht te krijgen in de persona van YoungCapital en het regelen van interviews. Daarna heb ik de MarCom-inbox bijgewerkt en stond de MarCom Monthly op de planning. Tijdens deze meeting neem ik de directe collega’s mee in wat er speelt rondom de MarCom-inbox.

Ik heb aangegeven dat door de drukke agenda van Sietske sommige dingen blijven opstapelen. Om te helpen, ga ik zelf proberen te werken met InDesign om wat taken op te vangen. Dit werd positief ontvangen.

Direct daarna had ik mijn weekly meeting met Wendy, die aangaf dat het goed gaat. Ze heeft me ook geholpen om de juiste mensen te vinden die ik voor mijn onderzoek moet spreken.

Na de lunch heb ik de bedrijfstakanalyse in elkaar gezet, de concurrentenanalyse afgerond en een korte distributieanalyse gemaakt. Vervolgens nog een kleine aanvraag afgehandeld voor de MarCom-inbox en daarna lekker naar huis, de zon in. In het weekend ben ik nog verder gegaan met het uitbreiden van enkele stukken voor mijn onderzoek in eerder stappen.